sâmbătă, 6 februarie 2010

Adresa mea...

Adresa mea oricui o dau cu placere;
O strada, un numar, un loc in oras;
O casa modesta cu multe unghere,
O curte cu flori, si un dulce salas.
Dar alta-i adresa, v-as spune de-ndata:
Pe strada durerii noi azi locuim,
O casa de visuri, din lut ridicata,
Cu geamuri deschise spre Ierusalim.
Sunt in santier, reparatii totale,
Si sef de lucrari este Domnul Isus;
Se toarna chesoane, se sapa canale,
In casa iubirii sunt jertfe de-adus.
Adresa mea-i numai casuta postala;
E doar camuflaj, eu aici sunt hoinar,
In cer, langa Domnul, e-adresa reala;
Aici domiciliul e doar temporar.
Candva la adresa aceasta din vale,
Va fi un afis anuntand c-am plecat:
-S-a dus, s-a mutat in domenii regale..
Din casa cea veche, s-a dus la palat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu